Kell-e pénztárgépet használnom és egyéb kérdések

KATÁS egyéni vállalkozó vagyok. Főbb tevékenységeim teáor száma: 8690 és 960401. Eddig házhoz (iroda, iskola, sport klub) járós masszőrként dolgoztam. Jelenleg ez a helyzet ellehetetlenedett. Bérelnem kell egy helyiséget (és valószínű ezzel már a vendégkör is változni fog, de ez most itt nem kérdés). Nem használtam pénztárgépet, mert számlát adtam. Most már online számlát is tudok adni.
Lehetőségem van a helyi orvosi rendelőben bérelni egy helyiséget, de ez sok elvárásban, kötelezettségben különbözik attól, amit eddig csináltam. Volna pár kérdésem:
- szükségem lesz-e pénztárgépre?
- van kamarai tagságom, de ezen felül kell-e még máshova is tartoznom (értem ez alatt máshova is fizetnem)?
- házhoz járósként nem volt dolgom az ÁNTSZ-szel. Most kell-e bármit is intézni velük?
- melyik teáor számot érdemesebb használni, mert gyakorlatilag a szolgáltatás (a magam részéről) teljesen ugyanaz?
Hirtelen ennyi jut eszembe.
Előre is köszönöm a segítséget.

0 pont pont pont

1 válasz

Nem kell a pénztárgép, ha minden kuncsaftnak számlát ad. Viszont ebben az esetben kötelező minden hónapban beadni a ptgszlah nyomtatványt a nav felé. Ha nem gyógymasszőr, akkor nem kell az ántsz felé teljesíteni. Kötelező kamarai tagságon felül egyéb kötelezettség nincs.
Az alábbi cikkben pár hasznos infó: https://accuratuskonyveles.hu/hirek/hasznos-tanacsok-masszoroknek/

3 pont pont pont

Az Ön válasza

A cookie-k segítenek minket a szolgáltatásnyújtásban. Szolgáltatásaink használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk. További információ