Ügyfél számlák begyűjtése - hogyan?

Kedves fórumozók!

Könyvelőként dolgozom már kb. 5 éve, és van egy visszatérő problémám, amivel talán nem vagyok egyedül: az ügyfeleim gyakran elfelejtik időben elküldeni vagy elhozni a számláikat. Emiatt rengeteg időm megy el emlékeztető e-mailek írásával, telefonálással, üzengetéssel.

Ti hogyan tartjátok fejben (vagy nyilván), hogy kinek mikor mit kell leadnia?

Előre is köszi minden tippet és tapasztalatot! 🙏

0 pont pont pont

1 válasz

Szerintem manapság már egyszerű, mert a bevételi számlákat a sorszám alapján figyelem, a költség számlákat pedig a könyvelő programba be tudom kérni, és egyeztetem, hogy mely számlákat nem kaptam meg.
Azokat rögzítem, amelyeket elküldték.
Végül a be nem érkezett számlákról egy listát készítek és e-mailben elküldöm az ügyfélnek.
Akkor még ott van az e ÁFA -val való egyeztetés.

1 pont pont pont

Az Ön válasza

A cookie-k segítenek minket a szolgáltatásnyújtásban. Szolgáltatásaink használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk. További információ