Kedves fórumozók!
Könyvelőként dolgozom már kb. 5 éve, és van egy visszatérő problémám, amivel talán nem vagyok egyedül: az ügyfeleim gyakran elfelejtik időben elküldeni vagy elhozni a számláikat. Emiatt rengeteg időm megy el emlékeztető e-mailek írásával, telefonálással, üzengetéssel.
Ti hogyan tartjátok fejben (vagy nyilván), hogy kinek mikor mit kell leadnia?
Előre is köszi minden tippet és tapasztalatot! 🙏
Ügyfél számlák begyűjtése - hogyan?
1 válasz
Szerintem manapság már egyszerű, mert a bevételi számlákat a sorszám alapján figyelem, a költség számlákat pedig a könyvelő programba be tudom kérni, és egyeztetem, hogy mely számlákat nem kaptam meg.
Azokat rögzítem, amelyeket elküldték.
Végül a be nem érkezett számlákról egy listát készítek és e-mailben elküldöm az ügyfélnek.
Akkor még ott van az e ÁFA -val való egyeztetés.
-
+1 Én is ugyanígy járok el.
2025.11.22. Jáni-Budea Magdolna
