KATA 3 milliós határ külföldi cég felé

Sziasztok,
Ha pl. eddig 2,9 milliót számláztam egy amerikai cégnek, és a következő számlám 200 ezer lesz, akkor a számlát követő hónap 12-ig kell bevallanom 100 ezer forint 71,42%-át bevételként, és az így kapott összeg 40%-át kell befizetnem szintén 12-ig?

Mi a nyomtatvány neve, ami a bevalláshoz kell?

Milyen számlaszámra utaljak? Amire a KATA havi fix adóját is? Kell valamit írni a közlemény mezőbe?

Köszönöm.

Tisztelt Gábor!
A számítás jó, de már is vet egy nagy hibát. Nem a számlát kell bevallani, mert a kata nem teljesítéselvő, hanem pénzforgalmi szemléletű, tehát a pénzforgalmilag megvalósult összeg után kell az adót megfizetni, úgy ahogy leírta. Bevallani a kata bevallásban kell. Én inkább a áfával foglalkoznék most, hiszen közösségi adószám kell az ügylethez, ha uniós a cég, ha nem uniós, akkor közössöségi adószám nem kell, de a NAV-hoz be kell jelenteni a választott árfolyamot amin forintosít és havi áfa bevallást is be kell adni mint fordított adózású ugyelet. B2B. Az alanyi adómentesség csak beföldi ügyletekre és vonatkozik, valamint magászemélyek felé történő értékesítésre. Az önkormányzathoz ne felejtse el bejelenteki, hogy katás, az alapítást követő 15 napon belül, mert különben csak az általános szabályok szerint állapíthatja meg a helyi adót. Szerintem a legjobb ha szakemberhez fordul!
Nyomtatványok nevei: 21Kata, 21A60, 2165. 21T101E
Jogszalyi alap: Áfa tv. 2. § áfa tv5-6 § Áfa tv. 37 § Áfa tv.56-58 § Katv 3§-14 §, htv 39/B
Üdvözlettel:
Mart László