Szolgáltatási díj visszatérítése

Tisztelt Szakértők!

Szeretnénk tanácsot - válaszokat kapni a következő helyzettel kapcsolatban.

Egy cég szolgáltatására fizettünk elő.
A szolgáltatás végül meghiúsult - a cég írásban (e-mail) is megerősítette, hogy az előre megfizetett összeg visszajár részünkre (kezelési költséggel csökkentve).

Kértük, hogy utalják el részünkre a visszajáró összeget - erre a következő választ kaptuk:

az összeg visszaadását kizárólag személyesen lehet megoldani, arra hivatkozva, hogy a számlát sztornózni kell.

A cég helyileg nagyon messze van tőlünk, így az útiköltség a visszajáró összeg jelentős részét felemésztené...

1. Az összeg visszaadása tényleg csak személyesen történhet meg?

2. A számla sztornózása miatt kell(ene) személyesen megjelennünk?

3. Az megoldás lehet, hogy a számlát postán küldjük meg a cégnek?
(Ha ez szükséges egyáltalán.)

4. Az megoldás lehet, hogy bankszámlára közvetlen befizetéssel kérjük az összeg visszaadását?

A banki befizetéssel történő rendezésre vonatkozóan tudunk küldeni a cégnek írásban - aláírással ellátott kérelmet is, ha ez szükséges lehet.

{A bankban pénztári befizetést mi is eszközöltünk már mint cég - cég és magánember számlájára is, a könyvelőnknek a banki befizetésről kapott igazolás teljesen megfelelt.}

5. Ha a jogosan visszajáró összeg rendezése felénk megoldható banki befizetéssel, viszont az összeg ilyen formán (személyes jelenlét nélkül) történő rendezésétől a cég továbbra is elzárkózik - fordulhatunk valamilyen hatósághoz?
Fordulhatunk pl. a fogyasztóvédelemhez?

Előre is köszönöm a válaszokat!

0 pont pont pont

Az Ön válasza

A cookie-k segítenek minket a szolgáltatásnyújtásban. Szolgáltatásaink használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk. További információ