Szerződés, számlázás, problémamegoldás

Sziasztok!

Tavaly programozóként elvállaltam egy kisebb munkát az egyik ismerősömnek. Akkor nem írtunk róla se vállalkozási szerződést, se megbízási szerződést, viszont a programot már tavaly megcsináltam, de az csak most lesz használatba véve először.

Jelenleg szüneteltetve van a vállalkozásom. Megtehetem azt, hogy most írunk egy vállalkozási szerződést, visszamenőleges, 2019. novemberi dátummal és azt, hogy kiállítok egy tavaly novemberi dátumú számlát 0 Ft-ról, amikor még vállalkozó voltam? Az összeg nem érdekel, illetve a számla se, csak az, hogy hivatalos legyen a dolog mert ilyenkor mindig félek a szoftverhibákból adódó kellemetlenségektől, hogy rám verik a balhét, ha valami hiba történik és semmi papírom nem lesz arról, hogy nem vállalok ezekért felelősséget.

Az ismerősöm rugalmas, tehát bármit aláír nekem, csak nem tudom, hogy ilyenkor mi az, amit megtehetek és mi az amit nem. Ebben tudna valaki tanácsot adni, hogy mit tegyek? November óta táppénzen vagyok a munkahelyemen, ami a főállásom és a vállalkozásom is szüneteltetve van azóta. Nekem mindegy, hogy vállalkozási vagy megbízási szerződés meg, hogy számlával vagy nélküle, csak lehetőleg ne a táppénz ideje alatt legyen aláírva mert abból szintén probléma lehet, legalábbis szerintem. Vállalkozóként csak elektronikusan számláztam: szamlazz.hu

Előre is köszönöm.

0 pont pont pont

1 válasz

Kedves Dániel!
Azt hiszem, hogy erre a választ senki nem fogja írásba adni.
Üdvözlettel: Filus Jánosné Eti

2 pont pont pont

Az Ön válasza

A cookie-k segítenek minket a szolgáltatásnyújtásban. Szolgáltatásaink használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk. További információ