Tisztelt Szakértő! Alanyi mentes katás egyéni vállalkozást tervezek indítani. Honlapomon elektronikus dokumentumokat (pdf) árulnék. Magyar és külföldi – elsősorban amerikai és európai uniós – állampolgárok lennének az ügyfeleim. A fizetés azonnal, a megrendelés időpontjában, bankkártyával (Stripe rendszerrel) történne. Ebben az esetben elegendő-e nyugtát küldeni a vásárlóknak, és azon fel kell-e tüntetni a kisadózó szót? Ha kötelező számlát küldeni, akkor a vásárlástól számított mennyi időn belül kell ezt megtenni? Hogyha elérem az évi 8 millió forint feletti árbevételt, akkor hogyan módosulnak a rám vonatkozó jogszabályok? Az eddigieken kívül arra lennék még kíváncsi, hogy az adóbevallásban a fizetések elindításának dátumát, vagy a beérkezés időpontját kell-e feltüntetni (mivel a két időpont eltérő lehet)? Valamint a bankszámlámra beérkező összeget szabadon felhasználhatom, illetve tovább utalhatom? Válaszát előre is köszönöm!