Üzleti tanácsadással,informatikai rendszerek támogatásával foglalkozom.Külföldi eu-s partnernek kell majd számláznom,havi bruttó 7-8 ezer euró értékben.A munka jelentős részét is külföldön kellene végeznem,a partnerrel való könnyebb egyeztetés miatt.Irodát stb nem bérelnék,akár Magyarországon,akár külföldön dolgoznék azt otthonról tenném (vagy külföld esetén bérelet lakásból) ,saját laptopon. Nincsen főállásom,kft vagy bt.alapítása jöhet szóba úgy gondolom.
Kérdéseim:
1.
Társaságban mekkora fizetéssel kell magam bejelenteni, ha személyes közreműködő vagyok?
2.
Milyen gyakran (havonta, negyedévente?) fizethetek ki osztalékot társaságban, és ez milyen kötelezettséggel és költségekkel jár (mérleg, eredménykimutatás, egyéb beszámolók készítése?)
3.Milyen költségeket számolhatok el ilyen minőségben? Repülőjegy, benzin, állandó szállás, étkezés, autópálya díjak, gépkocsi amortizáció, számítógép amortizáció?
Jelenlegi könyvelőm szülési szabadságra megy,így mindenképpen felkeresnék egy hozzáértő könyvelőt Bp-en vagy környékén.
Köszönöm a segítséget!