Elszámolható költségek

Bérbe adom az egyik lakásomat. Milyen címre kell az elszámolható kiadásokat igazoló számlákat kérnem, a bejelentett állandó lakcímemre vagy a kiadott lakás címére?

0 pont pont pont

1 válasz

Kedves Kérdező!

Amennyiben rezsiköltségről van szó, teljesen mindegy hogy a kiadott lakás címére, vagy az Ön állandó lakóhelyére kéri. A lényeg, hogy a felhasználási hely a kiadott lakás legyen. Feltételezem, hogy adóbevallásnál a költségeket levonja a bevételből és ennek alapján fogja elkészíteni. Ajánlatos egy egyszerű bevételi-költségnyilvántartást vezetni, amely alapján a bevallás adatai egyértelműek lesznek. Amennyiben egyéb költségről van szó, úgy gondolom, hogy a kiadott lakás címére kérje a számlákat, bár nem tudom milyen egyéb költség lehet, esetleg az bérleti szerződés díja. Célszerű, sőt javaslom is ügyvéd vagy közjegyző megbízását ezen dokumentum elkészítésére.
Üdvözlettel:
Mart László

0 pont pont pont

Az Ön válasza

A cookie-k segítenek minket a szolgáltatásnyújtásban. Szolgáltatásaink használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk. További információ