Jó napot kívánok!
Ha egy webshopban az utánvétes fizetési módra plusz költséget szeretnék felszámítani a megrendelőknek, akkor azt a számlán külön soron kell szerepeltetni vagy mehet együtt a szállítási díjjal? Írok egy példát.
Számlán szereplő tétel:
házhozszállítás díja bankkártyás fizetéssel - 1.500 Ft vagy
házhozszállítás díja utánvéttel - 1.900 Ft.
Ez így mehet a számlára, vagy kötelező megbontanom utánvétes fizetés esetén és külön ráírni a számlára, hogy házhozszállítás díja 1.500 Ft, utánvét kezelés díja 400 Ft? Van erre valamilyen szabály?
Láttam már mindkét verziót használatban, de sehol nem találtam választ arra, hogy melyik a szabályos.
A megrendelő szoftverben az "összevont" számlázást tudnám én beállítani, ezért a kérdés. A másik verzióhoz egyedi fejlesztésre lenne szükség.
Előre is köszönöm a segítséget.