Bérköltség támogatás - Munkaügyi Központ nem teljesít

Üdvözlök mindenkit.
Segítséget szeretnék kérni.
Van egy kis Kft., amely kapott bérköltség támogatást 2016. szeptember 1-től.
Minden szabályosan elindult, a hatósági szerződést megkötötték. Eltelt az első hónap, ami után határidőben le lettek adva az elszámoláshoz az iratok a munkaügyi központban, ahol mindent rendben találtak. És egyetlen fillér támogatást sem utaltak azóta.
A közterhek megfizetve, az alkalmazott kifizetve stb.
Többszöri telefonos megkeresésre csak az a válasz, hogy rövidesen 2-3 napon belül utalni fognak, de leírva erről persze semmi nincs.
Mit lehet ilyenkor tenni?
A szerződés szerint a munkavállalóval nem lehet megszüntetni a munkaviszonyt, max. a bíróságon lehet perelni.
Köszönöm

Kedves Zsuzsa!

Véleményem szerint ha a munkaügyi központban mindent rendben találtak, akkor az utalás nem fog elmaradni, max. késik.
Én továbbra is beadnám az elszámolást október hónapra is. Lehet egyben fizetik ki majd az elmaradt részt.
Írásban tegye fel nekik a kérdést és akkor írásban kötelesek válaszolni.

Kedves Kérdező!
A támogatás ide vonatkozó Általános Szerződési Feltételei között ez áll: "a támogatást a munkaadó igénylése alapján az elszámolást követő hónap utolsó napjáig a munkaadó részére átutaltatja."
Gondolom, októberben számoltak el, így a támogató által vállalt határidő november 30, ami még messze van. Ha ír egy személyes e-mailt az adatlapunkon keresztül, szívesen átküldöm az ÁSZF-t.
Üdvözlettel Varga Anikó

Tisztelt Kérdező!
A támogatás pénzügyi teljesítése kb. három hónapja csúszik. Régebben 8 napon belül megkaptuk, augusztusban hó utolsó napján érkezett meg, szeptemberben nem kaptuk meg csak október elején és azt amit októberben kellett volna megkapnunk még a mai napig nem kaptuk meg. Kérdéseinkre hamarosan a válasz. Így hát várunk, de azért természetesen mindent határidőben leadunk, befizetünk és várunk rendületlenül.
üdvözlettel
Tokai Katalin