Elektronikus ügyintézés a NAV-al – Online bemutató a NISZ és a NAV szakértőivel
Mérlegképes továbbképzés (vállalkozási), Online

Kezdő időpont
2018.04.23.
Helyszín
Online
Képzés hossza
3 óra

Az elektronikus ügyintézés idén január 1-jén lépett hatályba. A központi ügyfél-regisztrációs nyilvántartás (KÜNY) innentől az ügyfélkapus kapcsolattartást jelenti, alapértelmezetten az államnak a gazdálkodó szervekkel elektronikusan kell tartani a kapcsolatot és fordítva is igaz, csak tárhelyeken keresztül kommunikálhatunk a jövőben! Bemutatókon keresztül beszélünk az „e-papír”-ról, a cégkapu működésének mikéntjéről, gyakorlatáról. Gyakorlati képzésünk bemutatóin keresztül választ kapunk arra, hogy:
– Milyen szolgáltatások, ügytípusok intézhetőek a cégkapun keresztül.
– Tárhely, dokumentumkezelés. Hogyan állítsuk be a cégkapus szolgáltatásokat a cégünk szervezeti struktúráinak megfelelően.
– A KÉPZÉS KÖZPONTI TÉMÁJA: Az elektronikus ügyintézés a NAV-al.
A cookie-k segítenek minket a szolgáltatásnyújtásban. Szolgáltatásaink használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk. További információ