0
MEGOSZTÁS
Elektronikus ügyintézés a NAV-al – Online bemutató a NISZ és a NAV szakértőivel
Mérlegképes továbbképzés (vállalkozási), Online
Kezdő időpont
2018.04.23.
Helyszín
System Media Oktató és Tanácsadó Kft.
Online
Normál részvételi díj
16 900 Ft
Kedvezményes részvételi díj
16 900 Ft
Képzés hossza
3 óra
Az elektronikus ügyintézés idén január 1-jén lépett hatályba. A központi ügyfél-regisztrációs nyilvántartás (KÜNY) innentől az ügyfélkapus kapcsolattartást jelenti, alapértelmezetten az államnak a gazdálkodó szervekkel elektronikusan kell tartani a kapcsolatot és fordítva is igaz, csak tárhelyeken keresztül kommunikálhatunk a jövőben! Bemutatókon keresztül beszélünk az „e-papír”-ról, a cégkapu működésének mikéntjéről, gyakorlatáról. Gyakorlati képzésünk bemutatóin keresztül választ kapunk arra, hogy:
– Milyen szolgáltatások, ügytípusok intézhetőek a cégkapun keresztül.
– Tárhely, dokumentumkezelés. Hogyan állítsuk be a cégkapus szolgáltatásokat a cégünk szervezeti struktúráinak megfelelően.
– A KÉPZÉS KÖZPONTI TÉMÁJA: Az elektronikus ügyintézés a NAV-al.
– Milyen szolgáltatások, ügytípusok intézhetőek a cégkapun keresztül.
– Tárhely, dokumentumkezelés. Hogyan állítsuk be a cégkapus szolgáltatásokat a cégünk szervezeti struktúráinak megfelelően.
– A KÉPZÉS KÖZPONTI TÉMÁJA: Az elektronikus ügyintézés a NAV-al.