H. Balance Prémium Kft.

Könyvelő, Budapest 6. kerület
Munkacsoport létszáma: 10
Megalakulás éve: 1993
Gyors ajánlatkérés
Aktuális

A Könyvelők.hu tagja
2021.11.01. óta (1115 napja)
Profil legutóbbi frissítése
2024.11.18.
Legutóbbi belépés
2024.11.20.
Tőle kért árajánlatok
3234
Általa küldött ajánlatok
929
Tevékenységek

  • Könyvelés
  • Bérszámfejtés
  • NAV-, TB-képviselet
  • Adótanácsadás
  • Távkönyvelés
  • Anyagért házhoz megy
  • Cégalapítás
  • Felelősségbiztosítással
Bemutatkozás

H. BALANCE PRÉMIUM, A STÍLUSOS KÖNYVELÉS

Az évek során mindig egyszerűsítésre, a folyamatok automatizálására és optimalizálására törekedtünk az ügyviteli folyamatokban. Ügyfeleinkkel együtt kerestük azokat az utakat, amelyek megkönnyítik a munkájukat, és amikkel mi is hozzá tudunk járulni az ő sikereikhez.

Tőlük tudjuk, hogy azért szeretnek velünk dolgozni:
-mert biztonságban érzik magukat adózási kérdésekben,
-mert kényelmes és gyors ügyintézéssel időt spórolunk nekik,
-mert megbízható és naprakész információkat nyújtunk a mindennapi döntéseikhez,
-mert gördülékennyé tesszük a pénzügyi folyamataikat,
-mert a tulajdonosi és cégvezetői érdekeket mindig szem előtt tartjuk.

Számunkra fontos a fejlődés. Együtt haladunk a világgal, rendszeresen továbbképzéseken veszünk részt, szakmailag mindig naprakészek vagyunk. Külföldi ügyfelekkel is szívesen foglalkozunk, teljes körűen szolgáljuk ki őket angol nyelven.


Beszélt nyelvek: magyar, angol
Szolgáltatások

Könyvelés

Teljes körű kiszervezett könyvvitel: A klasszikus bér-megoldás, amikor a cég összes bizonylatát megkapja irodánk és mi azokat a könyvelési folyamat lezárása után archiválva visszaadjuk neked.

Teljes körű távkönyvelés: Ebben az esetben elektronikus formában eljuttatod bizonylataidat, melyeket mi hozzácsatolunk a könyvelő programhoz és azok adatainak rögzítése után eltárolunk. Így a későbbiekben bármikor visszakereshető nem csupán az adott tranzakció könyvvitelben elfoglalt helye, hanem maga a bizonylat képe is. Ezzel az eljárással időt, pénzt és erőforrás kapacitást takaríthatsz meg.

Cégátvilágítás, újrakönyvelés: A cég menedzsmentje kerülhet olyan helyzetbe (cégátvétel, cégeladás, tulajdonosi szerkezet változás, stb.), hogy a könyvelt adatbázisok értelmezése és tulajdonosi, potenciális befektetői kérdések megválaszolása válik szükségessé. Ilyenkor nélkülözhetetlen lehet a cég vagyoni helyzetének véleményezése és a beszámolók sarokszámainak magyarázata egy könyvszakértő bevonásával.

Teljes körű helyszíni könyvelés: Igény esetén a komplett számviteli munkafolyamat elvégezhető a székhelyeden és erőforrásaid használatával.

Számviteli tanácsadás ügyviteli folyamatszervezéssel: Amennyiben egy cég szervezete meghaladja a könnyen átlátható (kb. 10-15 fő) nagyságrendet, szükségessé válik a számviteli folyamatok, bizonylat- és információáramlás átszervezése, ésszerűsítése. Ezzel a folyamattal átlátható, könnyen kezelhető és a későbbiekben szabadon adaptálható rendszerhez jutsz, ami erőforrásaid felszabadítását és ezzel együtt költségcsökkentést jelent. Ez alapot szolgáltat továbbá egy korszerű kontrolling rendszer bevezetéséhez is.

Menedzsment információs rendszer kialakítása, működtetése, riportokkal, jelentésekkel: A tudatos vezetők nem létezhetnek testreszabott és naprakész információk nélkül, melyet a saját igényeikhez alakított riportok, jelentések szolgáltatnak. Ezek kialakításában szervesen közreműködünk, javaslatokat teszünk azok tartalmára, formájára, rendszerességére. Készítünk teljes körű beszámolókat egyszeres és kettős könyvviteli nyilvántartásokból, valamint közhasznúsági jelentések készítését is vállaljuk társadalmi szervezetek részére.

Bérszámfejtés

A bérszámfejtés keretében megcsináljuk a kifizetőhelyek számfejtését is, melyhez informatikai és szoftveres hátterünk ad jól bevált eszközt.
A bérszámfejtés riportjait ügyfeleink egyedi igényei alapján állítjuk össze, melyeket egy szakmai konzultáció során egyeztetünk. Bérszámfejtéssel kapcsolatban az alábbiakban tudunk segíteni:
-folyamatos bér ügyintézés
-biztosítottak bejelentése
-eseti bérelszámolások
-OEP ellátások ügyintézése
-havi adó- és járulékbevallások készítése
-magánszemélyek SZJA bevallása
-munkaügyi statisztikai jelentések készítése
-e-bérjegyzékek eljuttatása munkavállalóid részére

Székhelyszolgáltatás:

Székhelyszolgáltatásunk keretében használhatod címünket levelezésre, cégbírósági bejelentés céljából, valamint hivatali ügyintézéseid során. Irodai szolgáltatást biztosítunk azoknak a cégeknek, melyeknek nem lenne költséghatékony egy saját irodát fenntartani. Ezek mellett vállaljuk postai küldeményeid kezelését, a beérkezett küldeményekről értesítünk, kérésedre az általad megadott címre továbbítjuk azokat. Tárgyalásaidhoz telefon és faxszolgáltatást nyújtunk, a megbeszélésekhez pedig előzetes egyeztetés után tárgyalót biztosítunk. Stabil ügyvédi háttérrel támogatjuk cégügyintézési folyamataidat.

A befogadó nyilatkozat kiadása után a hivatalos okiratokban székhelyként tüntetheted fel címünket.
Ezután ide irányíthatod leveleidet, esetleges megrendeléseidet, telefonjaidat és mi az egyeztetett módon tájékoztatunk a különböző megkeresésekről, a várható hatósági ellenőrzésekről, valamint továbbítjuk postádat a megadott elérhetőségedre.

Állandóságot, biztonságot kínálunk, és gondoskodunk arról, hogy időben eljusson hozzád minden információ, küldemény és megkeresés az általad megadott módon.
Referenciák

Ügyfeleink tevékenységi köre rendkívül színes, ennek köszönhetően a változatos szakmai feladatok minket is rendkívül szerteágazó és érdekes kihívás elé állítanak. Ismerkedj meg te is partnereinkkel:
- GARAI & COLNÁR ÜGYVÉDI IRODA
- METRIA KFT.
- SIGFRID ÉS FIA
- DERMOCOSMETIC HUNGARY KFT.
- KANTEN TRADE KFT.
- MELINDA STEAL KFT.
Kapcsolat

Cím
1063 Budapest, Pannónia utca 30. 3/1.
E-mail
Telefon
Skype
-
Kérdés-Válasz tevékenységek

A cookie-k segítenek minket a szolgáltatásnyújtásban. Szolgáltatásaink használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk. További információ