0
MEGOSZTÁS
Elektronikus ügyintézés, cégkapus szolgáltatások 2019. – Változások, aktualitások – Gyakorlati Bemutató
Szakmai előadás, Budapest 8. kerület
Kezdő időpont
2019.05.09. 10:00
Helyszín
System Media Oktató és Tanácsadó Kft.
1089 Budapest 8. kerület, Üllői út 94-98.
Normál részvételi díj
Kedvezményes részvételi díj
A konyvelok.hu tagjainak nyújtott kedvezmény
Jelentkezzen 35% KEDVEZMÉNNYEL a KONYVEL5639Z kuponkóddal!
Képzés hossza
4 óra
Bemutatónkon keresztül Ismerje meg a rendszer működését, az új beállítási lehetőségeket, valamint a folyamatosan változó jogszabályi környezetet!
--------------
A teljes körű elektronikus ügyintézés idén január 1-jén lépett hatályba, és a gazdálkodó szervezetek számára csak ez az út marad a Hatóságokkal történő kommunikációra. A biztonságos kézbesítési szolgáltatásnak minősülő hivatalos elérhetőségeken (KÜNY tárhely, cégkapu, hivatali tárhely) keresztül az államnak a gazdálkodó szervekkel elektronikusan kell tartani a kapcsolatot és fordítva is igaz. Ismerje meg a rendszer működését, valamint a folyamatosan változó jogszabályi környezetet!
Gyakorlati képzésünket ajánljuk a gazdálkodó szervezetek:
- operatív vezetőinek, cégkapu megbízottaknak,
- gazdasági vezetőinek, könyvelőinek.
FŐBB TÉMAKÖRÖK: Az elektronikus ügyintézés keretszabályai ▪ Elvek az e-ügyintézésben ▪ Egyes részletszabályok az e-ügyintézésben ▪ E-ügyintézésre kötelezettek köre ▪ Azonosítás ▪ Tárhely szolgáltatások (KÜNY, Cégkapu, Hivatali tárhely) ▪ Rendelkezési Nyilvántartás ▪ Személyre Szabott Ügyintézési Felület ▪ Dokumentum hitelesítés ▪ Általános Célú kérelem Űrlap Szolgáltatás (ún. e-Papír) ▪ Speciális szabályok a NAV előtti e-ügyintézésre, kapcsolódás az e-ügyintézési keretszabályokhoz ▪ Kötelező cégkapu használat adóügyekben is ▪ Jogosultság vizsgálat ▪ eBev portálon adott meghatalmazás ▪ Címzési elvek ▪ ePapír-szolgáltatás ▪ SZÜF ügyintézési példák ▪ Önkormányzati, hivatali portál ▪ ÁNYK küldés cégkapun ▪ A Hiteles ePostafiók működése (tárhelyek, dokumentumkezelés stb.) ▪ Tárhely adminisztrációs felület (ügykezelők, korlátozott hozzáférésű címkék, automatikus címkézési szabályok, vevénykezelés) ▪ ugyfelkapu.gov.hu ▪ Online Nyomtatványkitöltő Alkalmazás (ONYA) – Konzultáció
--------------
A teljes körű elektronikus ügyintézés idén január 1-jén lépett hatályba, és a gazdálkodó szervezetek számára csak ez az út marad a Hatóságokkal történő kommunikációra. A biztonságos kézbesítési szolgáltatásnak minősülő hivatalos elérhetőségeken (KÜNY tárhely, cégkapu, hivatali tárhely) keresztül az államnak a gazdálkodó szervekkel elektronikusan kell tartani a kapcsolatot és fordítva is igaz. Ismerje meg a rendszer működését, valamint a folyamatosan változó jogszabályi környezetet!
Gyakorlati képzésünket ajánljuk a gazdálkodó szervezetek:
- operatív vezetőinek, cégkapu megbízottaknak,
- gazdasági vezetőinek, könyvelőinek.
FŐBB TÉMAKÖRÖK: Az elektronikus ügyintézés keretszabályai ▪ Elvek az e-ügyintézésben ▪ Egyes részletszabályok az e-ügyintézésben ▪ E-ügyintézésre kötelezettek köre ▪ Azonosítás ▪ Tárhely szolgáltatások (KÜNY, Cégkapu, Hivatali tárhely) ▪ Rendelkezési Nyilvántartás ▪ Személyre Szabott Ügyintézési Felület ▪ Dokumentum hitelesítés ▪ Általános Célú kérelem Űrlap Szolgáltatás (ún. e-Papír) ▪ Speciális szabályok a NAV előtti e-ügyintézésre, kapcsolódás az e-ügyintézési keretszabályokhoz ▪ Kötelező cégkapu használat adóügyekben is ▪ Jogosultság vizsgálat ▪ eBev portálon adott meghatalmazás ▪ Címzési elvek ▪ ePapír-szolgáltatás ▪ SZÜF ügyintézési példák ▪ Önkormányzati, hivatali portál ▪ ÁNYK küldés cégkapun ▪ A Hiteles ePostafiók működése (tárhelyek, dokumentumkezelés stb.) ▪ Tárhely adminisztrációs felület (ügykezelők, korlátozott hozzáférésű címkék, automatikus címkézési szabályok, vevénykezelés) ▪ ugyfelkapu.gov.hu ▪ Online Nyomtatványkitöltő Alkalmazás (ONYA) – Konzultáció