0
MEGOSZTÁS
Cégkapu, e-ügyintézés 2019. – Változások, aktualitások – Online Képzés
Szakmai előadás, Online
Kezdő időpont
2019.06.30. 23:55
Helyszín
System Media Oktató és Tanácsadó Kft.
Online
Normál részvételi díj
Kedvezményes részvételi díj
A konyvelok.hu tagjainak nyújtott kedvezmény
-
Képzés hossza
4 óra
2019. január 1-jétől a teljes körű elektronikus ügyintézés MINDEN GAZDÁLKODÓ SZERVEZET RÉSZÉRE KÖTELEZŐ! A cégek számára csak ez az egyetlen egy út marad a Hatóságokkal történő kommunikációra. A biztonságos kézbesítési szolgáltatásnak minősülő hivatalos elérhetőségeken (KÜNY tárhely, cégkapu, hivatali tárhely) keresztül az államnak a gazdálkodó szervekkel elektronikusan kell tartani a kapcsolatot és fordítva is igaz.
> Bemutatónkon keresztül Ismerje meg a rendszer működését, az új beállítási lehetőségeket, valamint a folyamatosan változó jogszabályi környezetet!
Gyakorlati online képzésünket ajánljuk a gazdálkodó szervezetek:
- operatív vezetőinek, cégkapu megbízottaknak,
- gazdasági vezetőinek, könyvelőinek.
ELŐADÓINK:
- dr. Tóth Gábor főosztályvezető-helyettes NAV Központi Irányítása, Adóügyi Főosztály
- Ardó Péter ügyvezető igazgató, Arconsult Kft.
TÉMAKÖRÖK: Az elektronikus ügyintézés keretszabályai – Elvek az e-ügyintézésben – Egyes részletszabályok az e-ügyintézésben – E-ügyintézésre kötelezettek köre – Azonosítás – Tárhely szolgáltatások (KÜNY, Cégkapu, Hivatali tárhely) – Rendelkezési Nyilvántartás – Személyre Szabott Ügyintézési Felület – Dokumentum hitelesítés – Általános Célú kérelem Űrlap Szolgáltatás (ún. e-Papír) – Speciális szabályok a NAV előtti e-ügyintézésre, kapcsolódás az e-ügyintézési keretszabályokhoz – Alkalmazandó jogszabályok – Képviseleti átmeneti időszak – Kötelező cégkapu használat adóügyekben is – Jogosultság vizsgálat – Címzési elvek – ePapír-szolgáltatás – SZÜF ügyintézési példák – Önkormányzati, hivatali portál – ÁNYK küldés cégkapun – A Hiteles ePostafiók működése (tárhelyek, dokumentumkezelés stb.) – Tárhely adminisztrációs felület (ügykezelők, korlátozott hozzáférésű címkék, automatikus címkézési szabályok, vevénykezelés) – ugyfelkapu.gov.hu
> Bemutatónkon keresztül Ismerje meg a rendszer működését, az új beállítási lehetőségeket, valamint a folyamatosan változó jogszabályi környezetet!
Gyakorlati online képzésünket ajánljuk a gazdálkodó szervezetek:
- operatív vezetőinek, cégkapu megbízottaknak,
- gazdasági vezetőinek, könyvelőinek.
ELŐADÓINK:
- dr. Tóth Gábor főosztályvezető-helyettes NAV Központi Irányítása, Adóügyi Főosztály
- Ardó Péter ügyvezető igazgató, Arconsult Kft.
TÉMAKÖRÖK: Az elektronikus ügyintézés keretszabályai – Elvek az e-ügyintézésben – Egyes részletszabályok az e-ügyintézésben – E-ügyintézésre kötelezettek köre – Azonosítás – Tárhely szolgáltatások (KÜNY, Cégkapu, Hivatali tárhely) – Rendelkezési Nyilvántartás – Személyre Szabott Ügyintézési Felület – Dokumentum hitelesítés – Általános Célú kérelem Űrlap Szolgáltatás (ún. e-Papír) – Speciális szabályok a NAV előtti e-ügyintézésre, kapcsolódás az e-ügyintézési keretszabályokhoz – Alkalmazandó jogszabályok – Képviseleti átmeneti időszak – Kötelező cégkapu használat adóügyekben is – Jogosultság vizsgálat – Címzési elvek – ePapír-szolgáltatás – SZÜF ügyintézési példák – Önkormányzati, hivatali portál – ÁNYK küldés cégkapun – A Hiteles ePostafiók működése (tárhelyek, dokumentumkezelés stb.) – Tárhely adminisztrációs felület (ügykezelők, korlátozott hozzáférésű címkék, automatikus címkézési szabályok, vevénykezelés) – ugyfelkapu.gov.hu