E-ügyintézés a NAV-al - A cégkapus szolgáltatások használata, beállításai - Gyakorlati képzés a NISZ és a NAV szakértőivel
Szakmai előadás, Budapest 9. kerület

Kezdő időpont
2018.05.15. 10:00
Helyszín
1097 Budapest 9. kerület, Könyves Kálmán Krt. 12-14.
A konyvelok.hu tagjainak nyújtott kedvezmény
Jelentkezzen 30% kevezménnyel a KONYV5150 kuponkóddal!
Képzés hossza
3 óra

Az elektronikus ügyintézés idén január 1-jén lépett hatályba. A központi ügyfél-regisztrációs nyilvántartás (KÜNY) innentől az ügyfélkapus kapcsolattartást jelenti, de ami a legfontosabb, hogy alapértelmezetten az államnak a gazdálkodó szervekkel elektronikusan kell tartani a kapcsolatot és fordítva is igaz, csak tárhelyeken keresztül kommunikálhatunk a jövőben. Szó lesz továbbá szakmai napunkon az „e-papír”-ról a cégkapu működésének mikéntjéről, gyakorlatáról. Gyakorlati képzésünk bemutatóin keresztül választ kapunk arra, hogy:
- Milyen szolgáltatások elérhetőek a Cégkapun keresztül.
- Milyen kötelező vagy választható ügytípusok intézhetőek a cégkapun keresztül.
- Hogyan állítsuk be a cégkapus szolgáltatásokat a cégünk szervezeti struktúráinak megfelelően.
- KIEMELT TÉMÁNK: E-ügyintézés a NAV irányában.
Az elektronikus ügyintézés sok ügytípusra még választható szolgáltatás, de ne legyenek illúzióink, a közeljövőben nem kerülhetjük el a kötelező elektronikus kommunikációt az állammal.
Gyakorlati képzésünket ajánljuk a kötelezett cégek:
- operatív vezetőinek,
- gazdasági vezetőinek,
- könyvelőinek.
A cookie-k segítenek minket a szolgáltatásnyújtásban. Szolgáltatásaink használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk. További információ