Ügyfélkapus és cégkapus üzenetek automatizált feldolgozása (x)
- 2019. október 01.
Könyvelő blog
A SkyCont nevű új szolgáltatás havidíj ellenében átvállalja a könyvelőktől az ügyfélkapus és cégkapus üzenetek feldolgozását.
A könyvelők idejéből sokat elvesz a PDF-ek lementése, nyomtatásra való előkészítése, riasztások figyelése a kényes üzenetekről. Ezt a munkát automatizálta a SkyCont, amely több ügyfélkapus bejelentkezést is tud kezelni párhuzamosan.
Funkciók:
- Automatikus működés, nem kell hozzá belépni a tárhelyekre
- Felismeri az üzenet típusát, és a megadott beállításokat végrehajtja
- Az üzenetekben lévő pdf-et lementi a számítógépre, az adott cégnek megfelelő mappába
- Segít a nyomtatásban, összegyűjti az iratokat, hogy egyben mehessenek a nyomtatóra
- Emailes riasztás, így egy fontos üzenet se tud elbújni az üzenetek tengerében
Kedvezmény a Könyvelők.hu tagjainak
A SkyCont két hétig ingyenes próbát kínál a Könyvelők.hu könyvelő tagjainak, így az összes funkciót kipróbálva kockázatmentesen eldönthetik, hogy megéri-e a szolgáltatás.
Extra kedvezmény: aki októberben jelentkezik a próbaidőszakra, és aztán éves előfizető lesz, annak további egy hónapot ír jóvá ingyen a SkyCont. Ehhez a beállítás során adják meg ezt a kódot: könyvelők-október
Hogy működik?
Egyszeri előzetes konfigurálás után SkyCont bármikor ellenőrzi az üzeneteket és letölti az új pdf-eket.
A szolgáltatónak meg kell adni, hogy milyen üzeneteket szeretne a könyvelő lementeni, miket nyomtatni, milyen típusú üzeneteket hagyjon olvasatlanul, és miről küldjön emailben riasztást. Ezek később is módosíthatók. Ezt követően a könyvelő megkapja a felkonfigurált SkyCont-ot a számítógépére (egyelőre csak Windowson működik).
Az ügyfélkapus felhasználónevet és jelszót nem kell megadni, csak a szoftverbe utólag beírni. Ezután már csak egy gombnyomás és a letöltött pdf-ek az adott cég mappájában lesznek. A nyomtatásra szánt pdf-eket pedig összegyűjtve menti egy külön mappába, így ezeket egyben ki lehet nyomtatni.
Mennyibe kerül?
A SkyCont egy ügyfélkapus azonosítóval használva 2.900 Ft/hó/50 cég éves fizetés esetén és 3.900 Ft/hó/50 cég havi számlázás esetén a könyvelőirodáknak. Korlátlan számú ügyfélkapus azonosítóval
3.500 Ft/hó/50 cég éves számlázás és 4.500 Ft/hó/50 cég havi számlázás esetén. A SkyCont díjai a tárhelyen kezelt cégek számától függenek. Tehát például 51 és 100 cég között kétszeres, 101 és 150 között háromszoros díjjal kell számolni.
Kapcsolat
Amennyiben további kérdései lennének, lépjen kapcsolatba a SkyCont ügyfélszolgálatával:
Váradi Ákos, alapító
Telefon: +3630/4770-179
Email: hello@skycont.hu
(x) A SkyCont szolgátatásáról írt beszámolót a SkyCont munkatársai bocsátották a Könyvelők.hu szerkesztőségének rendelkezésére, az abban foglaltak tájékoztató és promóciós jellegűek, nem a szerkesztőség véleményét tükrözik, ill. a Könyvelők.hu nem vállal felelősséget a szolgáltatás használatával kapcsolatban.