9 + 1 Tipp: Könyvelőként hogyan kelthetjük fel a potenciális ügyfelek figyelmét? (I. rész)
- 2016. február 25.
Könyvelő blog
Ebben a két részes cikksorozatban olyan online lehetőségeket mutatunk be, melyekkel könyvelőként magunkra irányíthatjuk a figyelmet. Ehhez kínál néhány egyszerű eszközt a Konyvelok.hu.
#1 WEB | SKYPE | FACEBOOK | GOOGLE+ ELÉRHETŐSÉGEK
A Konyvelok.hu oldalon a belépést követően az Saját fiók menüben, a Profiladatok oldalon adhatók meg a személyes elérhetőségi adatok, pl. a saját weboldal címe, a Skype azonosító, illetve a Facebook, Google+ oldal címe. Minél több elérhetőség szerepel az adatlapon, annál valószínűbb, hogy a potenciális megrendelőnek valamelyik kapcsolattartási forma megtetszik. Egyúttal azt is mutatja, hogy a könyvelő lépést tart a korral.
#2 SAJÁT WEBOLDALON A KONYVELOK.HU ADATLAP FELTÜNTETÉSE
A Konyvelok.hu oldalt évek óta „optimalizáljuk” az internetes keresők, különösen a Google számára. Ezért ha Ön beírja a keresőbe a saját nevét és utána pl. azt a szót, hogy könyvelő vagy könyvelés, akkor a találati eredmények első oldalán (ha nem az első helyén!) szerepel az Ön Konyvelok.hu profilja. Ezt a kedvező hatást Ön tovább erősítheti, ha a saját weboldalán, blogján, bármilyen internetes megjelenési helyén megjelenteti az Ön saját Konyvelok.hu adatlapjának linkjét. Az eredmény nem marad el!
#3 ADATLAP MEGOSZTÁSA: FACEBOOK, TWITTER, GOOGLE
Ugyanez az adatlap a közösségi oldalakon is megosztható. A Facebook, Twitter, Google közösségekben való megjelenéshez nem kell mást tennie, mint kikeresni a Konyvelok.hu oldalon a saját adatlapját, és a link másolásával befűznie az információt a közösségi oldalak hírfolyamába. Ne feledje, minél több helyen szerepel az Ön adatlapja az interneten, annál valószínűbb, hogy a megrendelő rátalál.
#4 MOBILBARÁT MEGJELENÉS
Egyre többen interneteznek mobiltelefonról. 2015-re már tízből hét internetező használt mobilinternetet, és többségbe kerültek azok, akik többnyire mobilinternetet használnak – derül ki a GfK egy 2015-ben készült kutatásából. Egyre inkább nő annak a jelentősége, hogy az internetes megjelenésünk a tenyérnyi képernyőkön is jól mutasson, vagyis az oldal reszponzív legyen. Ha az Ön weboldala még nem az, akkor átmeneti megoldást jelenthet az is, ha azért megtalálhatóak az adatai egy mobilra is optimalizált felületen.
Az már hab a tortán, ha az oldal megjelenése nem csak technikai szempontok mobilbarát, hanem igazodik a (tömegközlekedés, sorban állás során) kisebb időegységekre töredezett internethasználathoz. A Konyvelok.hu profil épp ilyen felület, ahol pár pillanat alatt áttekinthető mennyiségű, jól rendszerezett és releváns információ áll a látogató rendelkezésére az egyes könyvelőkről.
#5 TÉRKÉP ALAPÚ KERESHETŐSÉG, A LOKÁCIÓ JELENTŐSÉGE
A könyvelőválasztás során, a távkönyveléstől eltekintve, alapvető jelentősége van a könyvelőiroda elhelyezkedésének. Lehet, hogy az ügyfél végül az ár, a minőség vagy épp a szimpátia alapján dönt. Ahhoz azonban, hogy eleve felkerüljünk arra a képzeletbeli listára, melyről aztán kiválasztja leendő könyvelőjét, bizony fontos, hogy mennyire vagyunk elérhető távolságra tőle. Érdemes tehát felkerülnünk a Google térképére. Szerencsére ezt bárki megteheti a saját cégével a Google Cégem szolgáltatáson keresztül, melyet Gmail regisztráció birtokában lehet használni.
A Konyvelok.hu online könyvelési piactér szintén a lokáció alapú kiválasztási mechanizmusra épít, így regisztrációja során automatikusan felkerül a térképünkre, melynek segítségével az ajánlatkérők – egyéb szempontok megadása mellett – kiválaszthatják leendő könyvelőjüket.
Cikkünk folytatása: 9 + 1 Tipp: Könyvelőként hogyan kelthetjük fel a potenciális ügyfelek figyelmét? (II. rész)