Online számlázóval segíti a Budapest Bank csoport a kisvállalkozókat (x)

A program számos, a könyvelők munkáját egyszerűsítő funkcióval rendelkezik.

Kifejezetten a kisvállalkozások részére fejlesztett online számlázóprogramot a Budapest Bank csoport. A Budapest Pénzügyi Asszisztens azon túl, hogy számos terhet levesz a cégvezetők válláról, a szeptember 30-án lejáró szankciómentes időszak után a NAV bejelentési kötelezettség teljesítésében is segít. Az alkalmazás ráadásul olyat is tud, amit csak nagyon kevesen a piacon: a legtöbb számlázóval ellentétben Budapest Bankos ügyfélként fizetési tranzakció is indítható lesz a programban, illetve real-time nyomon követhető a számlák fizetettségének státusza is, így a vállalat cash-flow-ja is folyamatosan szemmel tarthatóvá válik. Számos olyan segítséget kapnak a felhasználók, amivel a hibázás lehetőség is alacsonyabb, így a könyvelők dolga is egyszerűbb: nem a számlák korrekciójával kell eltölteni az idejüket, sőt külön funkciók is rendelkezésükre állnak. 
 
A Budapest Bank csoport hazai kis- és középvállalatok körében végzett felmérésének adataiból kiderült, hogy a cégvezetők mindennapi tevékenységének 60 százalékát az operatív feladatok irányítása foglalja le, ennek felében pedig adminisztrációs, pénzügyi és számlázási teendőkkel foglalkoznak. Ezen felül már arra is figyelnie kell a vállalatvezetőknek, hogy ne felejtsék el számláikat a NAV felé továbbítani, hiszen a kötelező adatszolgáltatás júliusi bevezetése utáni türelmi időszak 2020. szeptember 30-án lejár, és az a vállalkozás, amely nem tesz eleget kötelezettségének, büntetést kaphat. Ennek elkerülése a Budapest Pénzügyi Asszisztens használatával lehet a legegyszerűbb és leghatékonyabb, hiszen a program – aktiválás után – a kiállított számlákat automatikusan elküldi az adóhatóságnak.
 
A Budapest Pénzügyi Asszisztens nem csak számlakiállításra és -küldésre alkalmas, hanem Budapest Bankos ügyfélként fizetési tranzakció is indítható lesz a programban, illetve real-time nyomon követhető a számlák fizetettségének státusza is. Mivel minden számla és a hozzájuk tartozó tranzakciós státusz is egy helyen van, a vállalat cash-flow-ja is folyamatosan szemmel tarthatóvá válik. A Budapest Pénzügyi Asszisztens a könyvelők számára is külön funkciókkal rendelkezik, mindennapi munkájukat és a számlaösszesítést is jelentősen megkönnyíti, ezzel pedig idő, és természetesen költség is megtakarítható.
 
  • Egy helyen kezelhető az összes cég, akinek könyvel.
  • Ellenőrizhető, hogy minden rendben van-e ügyfelei számláival: pl. számlakép, NAV adatszolgáltatás.
  • Az Asszisztens segíti a vállalkozót a helyes adatkitöltésben, hogy ne legyenek helytelenül kiállított számlák: pl.: a program automatikusan kiszűri, ha felszámolás alatt áll egy partner cég, vagy ha eltérő adatok szerepelnek a kiállítandó számlán és a cégadatbázisban.
  • Látható a teljes számlalista, exportálni és importálni lehet különböző könyvelői programokba; a banki számlakivonatok letölthetők.
  • Ha az ügyfélnek van a Budapest Banknál vezetett vállalkozói bankszámlája, ebben a rendszerben könnyen vezethető lesz, hogy melyik számla lett már fizetve, van-e még fennálló tartozás.
  • Az adó és munkabér átutalások adatai egyszerűen rögzíthetők az Asszisztensben, melyeket így a Budapest Banknál vezetett vállalkozói bankszámlával rendelkező ügyfelek hamarosan néhány kattintással kifizethetnek a Budapest Internetbankon keresztül.
 
A Budapest Pénzügyi Asszisztenst minden hazai vállalkozás díjmentesen, egy egyszerű online regisztráció után veheti igénybe, Budapest Bank ügyfélként pedig később a bankszámla is beköthető lesz a számlázórendszerbe. A szolgáltatás az elkövetkezendő hónapokban folyamatosan újabb fejlesztéseket kap, többek között elérhető lesz mobilapplikáció formájában is.
 
* A Budapest Pénzügyi Asszisztens szolgáltatást a Budapest Eszközfinanszírozó Zrt. biztosítja.



(Szponzorált tartalom.)

A cookie-k segítenek minket a szolgáltatásnyújtásban. Szolgáltatásaink használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk. További információ