Az elégedett ügyfél a legjobb ajánlólevél
- 2016. április 07.
Könyvelő blog
Sok könyvelőtől hallom, hogy a legjobb a “szájról szájra”-marketing, azaz ha az ügyfelek továbbadják ismerőseiknek, barátaiknak a véleményüket a könyvelőirodákról. Hát ez az interneten nem működik… VAGY MÉGIS?
A leghitelesebb ügyfélszerzési módszerről van szól, amely során az elégedett ügyfele másoknak is figyelmébe ajánlja az irodáját. Épp azért működik ez olyan nagyszerűen, mert a könyvelés bizalmi kapcsolat. Hiszen nem sok eszközünk arra, hogy az adott könyvelő szakmai tudását, felkészültségét lemérjük – így egy jó referencia sokat ér a könyvelőnek, de a potenciális ügyfél is hálás érte.
Milyen jó lenne ha az elégedett ügyfelek azt híresztelnék a világban rólunk, hogy épp mi vagyunk a legjobb választás, ha valaki könyvelőt keres! Mondjuk ilyen módon:
„Nagyon meg vagyunk elégedve a munkájával és persze a személyiségével is. Nagyon segítőkész mindenben, kérdéseinkre készséggel válaszol.” (Forrás)
„A könyvelő választásom fő szempontját, hogy "ne kelljen mászkálnom, online küldhessem az anyagaimat" maximálisan teljesítik. Azóta minden tökéletes a cégeim könyvelésében, jó szívvel ajánlom őket!” (Forrás)
„Megbízható, segítőkész, gyors és mindig elérhető. ;)” (Forrás)
„Pontos, megbízható ügyintézés, figyelmes kapcsolattartás!” (Forrás)
A fenti példában csupa valós referenciát olvashat azokról a könyvelőkről, akik már használják a Konyvelok.hu “Referencia kérése” funkcióját. Ez az ingyenes szolgáltatás percek alatt “futtatható” és a SAJÁT FIÓK >> REFERENCIA KÉRÉSE menüpontjára kattintva indítható.
Egy ilyen ajánlás sokat nyomhat a latban, amikor a könyvelők között dönteniük kell a potenciális ügyfeleknek. De hasznos úgy is, hogy épp azt emeli ki a szolgáltatásunkból, ami azoknak fontos, akik elégedettek velünk, a szolgáltatásunkkal – és ezáltal a hasonló igényekkel rendelkezőket fogja meggyőzni, akik így jó eséllyel szintén jó és elégedett ügyfeleinkké válhatnak.