Bemutatkozás

Cégvezető Gyurik László 25 év könyvelési gyakorlattal, adótanácsadói végzettséggel, gazdaságelemző-szakmérnök némi NAV-os múlttal. 4 állandó alkalmazottal és több külsős munkatárssal dolgozunk.
Kiknek tudunk segíteni:
KATA kisvállalkozók, nekik átalánydíjas tanácsadói szolgáltatást ajánljuk, melynek keretében a terheket a válláról levéve a vállalkozói igazolványkiváltásától, az összes hivatalhoz való bejelentkezésen keresztül, a halom nullás bevallással együtt kezelünk minden adózási feladatot.
További segítséget tudunk kezdő vállalkozóknak nyújtani PR, marketing, alapvető adózási és gazdálkodási ismeretek területén.

Kis és középvállalkozó cégek, akik igényesek a naprakész (akár heti, vagy folyamatos) könyvelésre. Ha egyszerű megoldást keres, azt kapja, ha igényeset akkor igazodunk az igényeihez.

Erősségünk, hogy távmegoldások, virtuális számítógép megoldásokkal az ügyfél igény szerint betekinthet a könyvelési anyagba. Gyorsítja a feldolgozói munkát, hogy a vevői számlákat és a tömeges bankkivonatokat nem kézi rögzítéssel, hanem adatbetöltéssel könyveljük, ezzel csökkentve a hibalehetőséget. VIP ügyfeleink részére a heti könyvelés ajánljuk. ( kiemelt ügykezelés, heti kontroll listák, egyedi pénzügyi kimutatások).
Tudjuk, hogy manapság egyre kevesebb a vállalkozó ideje. Az utazási időt tudunk azzal megtakarítani, hogy szkennelt, vagy fotózott bizonylatok alapján is tudunk dolgozni és elég negyedévente, vagy évente átadni az eredeti bizonylatokat, hogy azokat a NAV elvárásainak megfelelően jelöljük és lefűzzük.
Partnerek vagyunk a távkönyvelési megoldásokban, a céges belső ügyvitel megszervezésében. Szorgalmas és ügyfélközpontú munkatársaink rendelkezésre állnak a problémái kezelésében.
Ha elégedetlen korábbi könyvelőjével, felkészítjük és segítünk a békés és szakszerű váltásban.
Mivel nem 1 személy, hanem egy csapat a szolgáltató, így a "könyvelő" szabadsága alatt más munkatársaink segíteni tudnak. Nincs olyan, hogy nem tud bennünket elérni.
Ha bonyolult kérdése lenne, ami meghaladná a képességeinket a Saldo Tanácsadó Zrt és ad Adótanácsadók Egyesülete illetve könyvvizsgálók és ügyvédek segítik munkánkat.
Cégalapítás előtt kérjen konzultációt a megfelelő cégforma és előnyös adózási mód kiválasztásához.
Garancia: Új ügyfél részére, ha nincs 100%-ban megelégedve a 2. hónap végére, visszafizetjük a könyvelési díjat.
Egyes ügyfelek azt mondják, hogy nem vagyunk olcsók.
Ez igaz, de Önnek olcsó megoldásra van szüksége, vagy egy biztonságos és gazdaságos könyvelőre?





Beszélt nyelvek: magyar
Szolgáltatások

Könyvelés, TB ügyintézés, cég ügyviteli folyamatainak megszervezése, munkaköri leírások elkészítése, céges számlázás és a könyvelés összedolgozása. Cégvezetők képzése pénzügyek és munkaszervezés témában. Cégalapítás akár ügyvéddel együtt.
Referenciák

25 év könyvelési, adózási tapasztalat, Saldo Zrt. és Adótanácsadók Egyesülete támogatásával, Generali felelősségbiztosítás.
Referencia cégek: telefonos megkeresés alapján kis bt.-től a milliárdos , vagy külföldi cégekig. Működési terület: papír alapú iratfeldolgozás esetén Gödöllő, Veresegyház, Vác vonalon és Budapest keleti része. Távkönyvelés esetén bárhol a Világon.
Kapcsolat

Cím
2112 Veresegyház, Bem József utca 2.
E-mail
iroda@partneraudit.hu
Telefon
+36307225109