Magyarok Foglalkoztatása Külföldön, Külföldiek Foglalkoztatása Magyarországon
Szakmai előadás, Budapest 8. kerület

2315 Szigethalom, Dunasziget utca 18.
Kezdő időpont
2019.04.26. 10:00
Helyszín
1089 Budapest 8. kerület, Üllői út 94-98
Normál részvételi díj
29 900 Ft
Kedvezményes részvételi díj
19 435 Ft
Képzés hossza
5 óra

Napjainkban a hazai és a nemzetközi munkaerőpiacot erőteljes mozgás jellemzi.

Magyarok külföldön vállalnak munkát, és külföldiek Magyarországra jönnek dolgozni. Ezekben az esetekben speciális szabályokat kell alkalmazni a juttatások és a költségek elszámolására vonatkozóan.

Különbséget kell tenni a kiküldetés és a külföldi munkaviszony között, de ez a kettő akár történhet párhuzamosan is. A külföldiek jellemzően magyar munkaviszonyban, megbízási szerződés alapján, de sok esetben a külföldi munkáltatóval kötött szerződés alapján végzik munkájukat Magyarországon. Rengeteg a variációs lehetőség.

Nemzetközi munkavállalás esetében a magyar szabályozás mellett figyelembe kell venni az uniós irányelveket és a nemzetközi egyezményeket mind az adózásra, mind a biztosításra vonatkozóan.

Amikor pedig egy magyar munkavállalónak kell külföldön dolgoznia, szintén különleges szabályok vonatkoznak rá juttatások, adózás és járulékok fizetése szempontjából is. Van-e választási lehetősége, vagy kötelezően alkalmazandó szabályokat kell betartania?

Jegyvásárlás és bővebb információ: https://infoszfera.hu/Rendezvenyek/magyarok-foglalkoztatasa-kulfoldon-kulfoldiek-foglalkoztatasa-magyarorszagon-2/