Könyvelő blog
Könyvelőkről és könyvelőknek szóló rovatunk a marketing területeire kalandozik.
9 + 1 Tipp: Könyvelőként hogyan kelthetjük fel a potenciális ügyfelek figyelmét? (I. rész)
- 2016. február 25.
Ebben a két részes cikksorozatban olyan online lehetőségeket mutatunk be, melyekkel könyvelőként magunkra irányíthatjuk a figyelmet. Ehhez kínál néhány egyszerű eszközt a Konyvelok.hu.
BővebbenKönyvelői biztosítás: mikor fizet, mikor nem?
- 2016. február 24.
A felelősségbiztosítással kapcsolatban leggyakrabban felmerülő kérdés, hogy a korábban keletkező, de csak később kiderülő károkat vajon fedezi-e.
BővebbenA könyvelők online személyisége (II. rész)
- 2016. február 16.
A könyvelők számára szinte kötelezővé vált az internetes jelenlétük tudatos menedzselése. Cikkünk első részében áttekintettük az online világ legnagyobb változásait, s most erre az új helyzetre szabott, gyakorlati tanácsokat kapunk a Konyvelok.hu szerkesztőségétől.
BővebbenKönyvelői szolgáltatások és szakkifejezések érthetően
- 2016. február 10.
Hogyan mondjam, hogy az ügyfelem könnyen megértse? Mire utalt a könyvelőm? A leggyakoribb könyvelői szolgáltatásokat és szakkifejezéseket gyűjtöttük össze, hogy pontos, de mindenki számára érthető, egyszerű magyarázatokkal segítsük a könyvelők és ügyfeleik párbeszédét.
BővebbenMennyibe kerül a könyvelés?
- 2016. február 10.
A könyvelési díj attól függ, milyen szolgáltatásokat takar, illetve mennyi munkára szerződünk.
Bővebben