Balogh Tamás adótanácsadó

Könyvelő, Budapest 14. kerület
Munkacsoport létszáma: 4
Megalakulás éve: 2005
Aktuális

A Könyvelők.hu tagja
2021.11.27. óta (368 napja)
Profil legutóbbi frissítése
2021.12.09.
Legutóbbi belépés
2022.06.07.
Tőle kért árajánlatok
986
Általa küldött ajánlatok
17
Tevékenységek

  • Könyvelés
  • Bérszámfejtés
  • Adótanácsadás
  • NAV-, TB-képviselet
  • Távkönyvelés
  • Felelősségbiztosítással
Bemutatkozás

Okleveles közgazdász végzettséggel, adótanácsadói képesítéssel, valamint 24 évnyi tapasztalattal a könyvelés, adótanácsadás, kontrolling, üzleti tanácsadás területén (ebből 16 évet német multik hazai leányvállalatainál főkönyvelőként, pénzügyi és kontrollingvezetőként eltöltve) működtetjük családias hangulatú, modern, 4 fős irodánkat. Munkatársaim is egyetemet végzett, szakképzett könyvelők és bérszámfejtők, ugyanakkor a mindennapi ügyek intézésében, az ügyfelekkel való kapcsolattartásban, a könyvviteli zárások, adóbevallások ellenőrzésében irodavezetőként személyesen is jelentős részt vállalok.

Irodánk jól szervezett, munkánkat rutinná vált hatékony eljárások alapján látjuk el, amelyben a minőségi szolgáltatáshoz szükséges információk mindenki számára érthető és elérhető módon kerülnek feldolgozásra.

Modern megoldásokat alkalmazunk, 2021. év elején a Szamlazz.hu programot is magába foglaló K.Boss - Smart Express Technologies cégcsoport által kifejlesztett Smartbooks online könyvelő program mellett tettük le a voksunkat. Ez a rendszer lehetőséget ad a könyvelés nagyfokú automatizálására, ezzel a bizonylatok tömeges manuális rögzítése helyett az érdemi feladatokra, cégünk fejlesztésére is fókuszálni tudunk. Ügyfeleink igénye esetén a könyvelő rendszerünknek az online bankjaik számlatörténetével való összekötése, valamint az ügyféllel való megfelelő szorosságú együttműködés esetén akár valóban naprakész adatokat tudunk szolgáltatni a részükre a vállalkozásukról. Sőt betekintésre korlátozott jogosultsággal számukra is hozzáférhetővé tehetjük könyvelési adatait. (Más könyvelő programmal azonban ügyfeleink igénye esetén sem dolgozunk.)
Bérszámfejtő programunk a Parallel Kft. Armada rendszere, amelyet a közeljövőben igyekszünk szintén egy korszerűbb, online megoldásra váltatni.

Tevékenységünket igény szerint ÁFA mentes egyéni vállalkozóként / ÁFA-s cégként tudjuk végezni és számlázni.


Beszélt nyelvek: magyar, angol, német, olasz
Szolgáltatások

Alapvető szolgáltatásaink a könyvelés, bérszámfejtés, adótanácsadás és adóoptimalizálás, de ezen kívül üzleti tanácsadás, valamint közösségi média marketing, sőt munkaerőtoborzás területén is tudunk ügyfeleink részére hozzáadott értéket biztosítani (saját munkaerő-kölcsönző cégünk weboldala www.univerex.hu).

Nem szándékunk árversenybe bonyolódni konkurenseinkkel, nem kívánunk a legolcsóbb könyvelőiroda címért harcba szállni, de árban messze vagyunk a legdrágább szolgálatóktól is.
Annak az ügyfélnek sem ránk van szüksége (és fordítva is igaz), aki adóoptimalizálás alatt messze a jogszabályok adta legális kiskapuk kihasználásán túli megoldásokban gondolkodik.

Könyvelésben és bérszemfejtésben az optimális ügyfeleink azok a szolgálató, kereskedelmi, gyártó cégek, akiknek számlánkénti átlagos ügyleti értéke megközelíti az 50 eFt-os nagyságrendet, valamint amelyek 30 MFt – 1 Mrd Ft közötti éves árbevétellel rendelkeznek, és 10-100 fő közt van foglalkoztatotti létszámuk. Ugyanakkor bármely egyéb szolgáltatásunkkal kapcsolatban szívesen állunk rendelkezésre bármilyen típusú, méretű és ügyletszámmal rendelkező ügyfél részére.

Nem szeretnénk állandó rohanásban lenni és ezáltal szolgáltatásaink minőségét rontani, ezért annyi ügyfelet vállalunk, ami az aktuális létszámunk elviselhető terhelése mellett is a legnagyobb gondossággal is ellátható.

Könyvelésre, bérszámfejtésre olyan ügyfeleket vállalunk, akik a munkánk hatékony elvégzéséhez tőlük elvárható közreműködésnek kellő fontosságot tulajdonítanak, nem szükséges rosszként, hanem üzleti döntéseit és optimális adózását támogató értékes szolgáltatásként tekintenek az értük tett fáradozásainkra. Rendezett könyvelést csak rendezett bizonylatokból, adóoptimalizálást pedig megfelelő információk alapján lehet végezni. Cserébe proaktív módon igyekszünk kézen fogva kísérni ügyfeleinket egy hatékonyabb, biztonságosabb és jövedelmezőbb működés felé. Azok lesznek ügyfeleink, akik ezt fogadják, sőt igényt is tartanak rá.

Munkánkat nem misztifikáljuk, számunkra kizárólag az egyenrangú partneri együttműködés járható az ügyfelekkel szemben oda és vissza is, ezért szinte bármikor és bármiben lehet ránk számítani. A teljesen nyitott kommunikáció és a részletes tájékoztatás hívei vagyunk, amit ügyfeleink számára mi is biztosítunk. Ügyfeleink akkor tudnak a munkánk alapján jó döntéseket hozni, ha a helyzetük megértésében is segítjük őket.

Összességében, ahogy az ügyfelek jó könyvelőt/adótanácsadót szeretnének választani, és ennek próbálunk a legnagyobb mértékben meg is felelni, de mi is ilyen ügyfeleket szeretnénk kapni.
Referenciák

Jártasok vagyunk mindennemű külkereskedelmi devizás könyvelésekben, bankkártyás fizetési ügyletek kezelésében, webshopos értékesítés automatizált feldolgozásában. Könyvelési szolgáltatást igénybe vevő ügyfeleink között szerepelnek/szerepeltek vendéglátói, szállodai, ügyvédi, gyártói, kereskedelmi, szakorvosi, munkaerő-kölcsönzési, egyéb szolgáltatói tevékenységet folytató vállalkozások, adótanácsadási ügyfélkörünk ennél valamivel szerteágazóbb.

Bérszámfejtésben a fix munkaidős vállalkozói foglalkoztatáson kívül tapasztalatunk van munkaidőkeret, egyszerűsített foglalkoztatás, SZOCHO és KIVA kedvezmények, munkahelyteremtő és munkaerőpiaci pályázatok kezelésében, valamint külföldi - magyar kettős bérelszámolás, könyvelés és adózás területén.

Társasági adó, KIVA, KATA adózás, iparűzési adó, ÁFA és SZJA speciális kérdései (pl. ingatlanokkal kapcsolatban) fordultak már elő adótanácsadói praxisomban, számos esetben több évre visszamenőleges adóvisszatérítést elérve az ügyfél számára, ha a korábbi könyvelő/adótanácsadó hiányosan vagy hibásan látta el feladatát.

16 év nagyvállalati tapasztalatomnak köszönhetően az ügyvitelszervezés területén tudok ügyfeleim segítségére lenni. (Ezen kívül tapasztalatom van számos nagyvállalati ügyviteli, kontrolling, számlázási rendszer használatában, bevezetésében, pl. Eurofib, MS Dynamics NAV, SAP, Hyperion).

Bizonyosan egyike vagyok a leginkább lelkiismeretes szakembereknek, aki ráadásul nem fél és nem rest bármilyen új területet megismerni ügyfele minél jobb kiszolgálása érdekében.
24 éves pályafutásom alatt sem munkaviszonyomat, sem megbízásomat másik fél nem szüntette meg, valamint büszkén állíthatom azt is, hogy jogilag vitás ügybe eddig sem munkámban, sem magánéletemben nem kerültem.

Ügyfeleink igazáért igyekszünk minden esetben kiállni és jogi jellegű problémáik esetére professzionális ügyvéd partereink szakszerű és lelkiismeretes támogatását is rendelkezésre tudjuk bocsátani, akik korrekt díjazás ellenében vállalnak jogi képviseletet szinte bármilyen jellegű ügyben.

2021-ben elindított www.optimator.hu weboldalunk és az "Adózás-könyvelés-pályázatok: Érthetően" Facebook oldalunk az egyéb fejlesztéseinkre fordított kapacitásaink miatt ugyan még gyerekcipőben járnak, de szakmai hozzáállásunkat, elhivatottságunkat és hozzáértésünket talán így is hűen tükrözik.
Kapcsolat

Cím
1149 Budapest, Róna köz 15.
Telefon és e-mail helyett használja az alábbi üzenetküldőt.

Üzenet a könyvelőnek


Kérdés-Válasz tevékenységek

Nincsenek bejegyzések.
Nincsenek bejegyzések.
A cookie-k segítenek minket a szolgáltatásnyújtásban. Szolgáltatásaink használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk. További információ