Hogyan legyünk vonzóbbak?

Már két alkalommal is megosztottam néhány tippet és trükköt azzal kapcsolatban, hogyan növelhető a könyvelői adatlapra látogatók száma és mindez hogyan mérhető az új Statisztika menüpontunkban. Tapasztalja már a változásokat?

Itt olvashat arról, hogy miként jelenhet meg többször a keresési eredmények között, valamit arról, hogy miként érheti el, hogy többen meg is tekintsék adatlapját. Menjünk tovább és folytassuk a statisztikák megkedvelését.

Hogyan legyünk még vonzóbbak?Lássuk, hogy milyen eszközök állnak rendelkezésre, hogy még többeknek legyen kedve felvenni velünk a kapcsolatot.

  • Érdemes minél több elérési formát megadni, hiszen sosem tudhatjuk, hogy az adott ügyfél mit preferál. Ráadásul, ha az érdeklődő nem is használja majd mind, de mindenképp üzenete van annak is, ha nem csupán telefonon, de akár Skype-on is elérhetőek vagyunk. Ide számít az is ha honlapunk, szakmai Facebook-profilunk, esetleg LinkedIn elérhetőségünk is látszik. Ezekkel a felületekkel még több információt tudunk érdekesen és hitelesen átadni szakmai hátterükről. Ezek jelentőségéről itt olvashat többet.

„mindenképp üzenete van annak is, ha nem csupán telefonon, de akár Skype-on is elérhetőek vagyunk”

  • Talán evidens, de a teljesség kedvéért megemlíteném: érdemes meggyőző, a kliséken túlmutató módon feltöltenünk tartalommal adatlapunkat. 
  • Egy fotó vagy logó megjelenítése is megjegyezhetőbbé, személyesebbé teheti bemutatkozásunkat. 

„adatlapunk mintegy megelevenedjen, és kedvező benyomást keltsen”

Hiszen akkor keltjük fel leginkább az adatlapunkra tévedők érdeklődését, ha színes, élettel teli képet tudunk kialakítani magunkról – és nem csupán adatokkal feltöltött mezőket lát maga előtt. Fontos tehát, hogy az adatlapunk mintegy megelevenedjen, és kedvező benyomást keltsen.

 

A cookie-k segítenek minket a szolgáltatásnyújtásban. Szolgáltatásaink használatával jóváhagyja, hogy cookie-kat használjunk. További információ